Armani Prive


 
Kolekcja haute couture na zimę 2008 w wykonaniu Giorgio Armaniego zachwyca, ale nie powala przepychem. Możemy tu podziwiać tradycyjne formy inspirowane modą lat 80.,w luksusowej oprawie.

Armani tworzy w swoim niepowtarzalnym stylu, któremu z całą pewnością daleko do rozmachu J.Galliano, czy przepychu Lacroix'a, jednak w tyle pozostawia przesadną, jak na haute couture, skromność domu mody Channel.

W tym sezonie Armani zestawia klasyczną formę gorsetu z drapowaną spódnicą. Look tworzą wyraziste kolory ,przepiękne biżuteryjne wykończenia i ekstrawaganckie dodatki. Wyraziste połączenia czerni z intensywnością granatu, zieleni czy różu prezentują się wspaniale. Całość opiera się na konsekwentnej grze odcieni między kolorami.

Możemy tu zaobserwować inspirację klimatami rocka ; kapelusiki borsalino – wysadzane kryształami czy rękawiczki bez palców ( tylko na jednej dłoni ) noszone do wieczorowych kreacji.
Każda kreacja tej kolekcji jest niepowtarzalna i niezwykła.
Armani udowodnił, że jest mistrzem w swoim fachu. I choć brakuje tutaj spektakularnych kreacji, to i tak całość wypada... spektakularnie. Kreator nie zawiódł oczekiwań swoich wielkich fanów, którzy, specjalnie na ten pokaz, tłumnie przybyli do Paryża.

Emporio Armani to bardziej młodzieżowa linia Armaniego, przeznaczona głównie dla młodszych dorosłych. Ta linia jest trzecią najtańszą linią Armaniego i może być zakupiona w 13 amerykańskich butikach oraz w 140 innych sklepach dookoła świata, czyniąc tą linię największą dystrybucją Armaniego. Produkty włączone w tę markę to: ubrania "ready-to-wear", okulary przeciwsłoneczne, perfumy oraz akcesoria i zegarki. Ta linia jest uważana za "linię pomostu" pomiędzy drogimi liniami Armaniego takimi jak: Armani Collezioni czy Armani Black, a tańszymi liniami takimi jak Armani Exchange oraz Armani Jeans.

Tekst udostępniany na licencji GNU Free Documentation License
Źródło: Wikipedia, Wolna Encyklopedia



Studencka Marka

odpowiedz na wszystkie pytania



W ciągu ostatnich 30 dni zagłosowano (przeliczam) razy w naszych ankietach
Polityka Prywatności